Thursday, September 24, 2009

Ramadhan Kian Jauh...Syawal menggorak langkah..

Diam tak diam ari dah Raya ke-5. Aku pun dah sampe rumah balik berhari raya d kampung isteri tahun ni.
Persiapan aku ala kat ja janji isteri ngan anak2 vouge 2 dan malam last kami berkesempatan ke Jln TAR carian terakhir persiapan raya hampir jam 4 pg baru sampe rumah.
Heppy gak raya tahun ni dalam suasana kesederhanaan dan aku rasa suma orang pun camtu jugak.
6 hari aku d kampung isteri tapi cam kampung aku ja hehehe...
Sok mula nak beraya kat keyeell plak nak ikut...????
Syukur bisnes baikpulih handphone beroperasi dengan lancar kes terkini yang suksess Blackberry Bold siap cuci dalam mesin basuh dan 2 ari nak raya boleh d guna semula syukur alhamdulillah. Sepanjang raya kali ni aku pinjam bergaya ngan BB tu hehehe....
D sini aku nak memohon ampun dan maaf kepada kalian yang mengunjunggi laman ni dan Selamat Berhari Raya...don't broke my heart yeahhh !!!!

No comments:

Post a Comment