Tuesday, July 7, 2009

Part Time Lagi

Sesi sebagai pelajar kembali lagi..yeah !!!

Dapat sambung belajar lagi kat UM buat degree PJJ ( perjumpaan jarang2 ) hadui la takda member lagi awal sem umph !!!

Sambung buat lanjutan Pengurusan lagi, yea la aku aim nak manage company sendiri dalam setahun empat lagi insyallah doakan yea !!!

Study part time kat UM tak sama cam kat GMTT 2 minggu skali. Cni sebulan skali ja jumpa lain suma on line je taip apa saja..

Tapi dalam masa yang sama aku ada buat part time lain yang baru selain susu ALPHA LIPID.

Jangan tak caya dalam masa 2 ari blajar ja, insyallah aku bole baikpulih suma jenis telefon bimbit.

Dah seminggu aku beroperasi repair handphone dengan konsep dari pintu ke pintu.

Dalam bidang ni aku perlu berterima kasih kepada tenaga pengajar En Zailani/Jaa lect muda yang tidak putus asa mendidik anak bangsa, En Ujang ( Ujang Mobile ) yang sudi tunjuk aku port2 beli barang dan nama comp dia, Kak Bashee ( GMTT ) yang bersungguh suh aku p kursus ni dan seluruh ahli keluarga yang memberi galakan tuk mencuba bidang baru ni Mmmuuuaahhh...

Skang bermula la episode baru 2 part time for future yeah..!!!

Kepada sesapa yang ada problem ngan sebarang jenis handphone anda, tak kira model bila boleh tanya / repair / jual / beli boleh roger kat aku di talian bebas tol 012-6211821.

.. Cayok..cayok..si magalituk hehehe..

No comments:

Post a Comment