Tuesday, July 21, 2009

Mana2 Pomen

Dah dekat 2 minggu aku buat keja part time pomen memomen handphone.
Mula2 payah gak takut rosak orang punya hp jadi aku mula ngan sendiri punya leraikan dan pasang semula dan kembali berfungsi yeah..!!!
Aku ada masa sebelah malam ja buat beger2 ni sebabnya sebelah siang aku masih bekerja tetap. Habis ja urusan rumah baru aku mula operasi hp pelangan jeng..jeng..
Selalunya operasi mula jam 11 - 2 pagi baru aku tido itu pun klu prasan masa dah time hehehe..
Kekadang aku kena gak p kedai Bro Azman kat Kinrara dek kerna tools tak berapa lengkap lagi tuk semua kerja tangan yea...
Tapi aku seronok buat kerja baik pulih hp ni walaupun kekadang perlu bekorban masa, idea, tenaga dan modal sendiri.
Bila dah cebur bidang ni baru tau bagaimana dan kenapa perniagaan ini d monopoli oleh bangsa lain....
Korang jangan risau klu buat ngan aku charge tak sama cam kat luar cumanya kekadang memerlukan lebih masa bergantung kepada kerosakan dan memperolehi stok alat ganti.
Customer terawal aku kat K.Nor, Khairul, Azhar. Geng Mahbub Zul Sepet, Ila dan Kacang. Kat kampung plak Arin yang dah mula cari pelangan tuk aku hehehe tima kasih suma...Mmuuaahhh !!!
Aim aku skang nak daftar syarikat korang ada idea nak buh nama ka..????

Oh yea !! hampir terlupa aku nak bagi tau yang minggu ni 25hb kat hotel Sunway akan berlangsungnya penyerahan royalti ALPHA LIPID.
Salah seorang yang akan naik ke pentas tuk PBB adalah up line kitorang Pn Za yang henti2 memberi idea dan tunjuk cara yang berkesan dalam mempromosikan produk ALPHA LIPID.
Cayok..cayok..

No comments:

Post a Comment