Monday, August 10, 2009

Demam HP

Uih..!!! dah lama rupanya aku tak updatekan citer - citir semasa ??

Kesibukan semasa ngan kerja harian, urusan keluarga, kuliah dan yang terkini repair handphone.

Suma d atas mempunyai mood yang berbeza cane..???

Tapi aku suka kerana dia bessstttt..hahaha..

Payah gak nak merojakan suma ???

Korang klu campur adukan suma urusan ni mesti idup suksess wakakaka..!!!

Selalunya kerja memomen aku buat lewat malam sebabnya itu ja masa terluang yang aku da..

Korban banyak la waktu tido geng GBS..!!!

Nak check perkembangan c Vasugi pun tak sompek, tapi semalam korang jangan chong la CFC menang ngan ManU. Pembalasan c pitung telah berlalu yeah..!!!

Syukur allhamdulillah rejeki yang berikan ALLAH tuk kerja memomen hp tu ada ja. Cumanya para pelangan sekalian banyak2 bersabar aku memang tak sempat klu kena job adhoc pastu major problem yang melibatkan gantian part2.

Rega paling special kompom tak jumpa kat tempat lain klu nak delivery pun ble bagi tau ja aku p merempit jap...

Jadi kepada sesapa yang ada hp lama / baru yang elok / rosak nak let go / repair bagi tau. Insyallah klu sesama agree kira deal bran..???

Insyallah klu kelapangan aku akan update bacis penjagaan hp sesuai ngan moto D.I.Y.

Trutt..trutt..trutt..hp 8250 berbunyi chow sin chi......

No comments:

Post a Comment