Tuesday, October 5, 2010

Dugaan & Rahmat

Rahmat otw p keja minyak abis ngam2 kat selekoh Subang Jaya nak masuk FH...huhuhu xcercise la apa lg jalan seiringan motosikal yeah....
Selalu ptg ja berpeluh p bersenam ni pagi2 lagi nasib baik udara segar kat kawasan sekitar...
Masuk lewat lagi tak ble nak buat apa bukan sesaja nak masuk lewat....
Takat tolak motor ja apa la sangat...tp hari Ahad masa otw nak p open ous rmh Lin/Dan kat Kg Sering, Bkt Antarabangsa, Wira Evo 567 aku buat hal masa nak uturn bateri kong...melintang le keta apa lagi....hehehe
Syukur gak la ada org yg sudi nak tlg tolak keta aku tu tepi klu tak keras suma keta yg tengah Q....
Biasa la bila dah kong bateri nak kena jumper tp aku plak terlepas kata takpa konon tak nak melengahkan masa depa yg tolong...
Talian hayat yg terdekat C Kak Ngah Zafirah yg kebetulan ada kat rmh MIDF hehehe..makasih Kak Ngah...
Sudahnya ari tu kami sempat p 2 rmh ja tak seperti yg d rancang ni suma ketentuan...
Kat rmh yg last, rmh Yang Kasim anak2 dpt jugak melepaskan gian nak berenang hahaha...
Semalam aku dah p survey rega batteri 5-6 kedai yg average rega RM150-RM170 ble tahan gakk klu tengah2 kering...sudahnya aku jumpa satu kedai dia offer bateri kering ngan kadar rega RM60 jaminan 2 minggu dan klu return bateri lama dia bayar RM20. So aku pun malas nak pikir angkat ja memandangkan jam pun dah pukul 8mlm mana lg nak p cari....
Natijahnya periksa dulu sebelum ke mana2 hohoho...

2 comments:

  1. Glamer2...kecik2 dah jd artist

    ReplyDelete
  2. Yea..la bro sabaq byk2 suma tu dah tertulis kita ja yg perlu muhasabah diri...

    ReplyDelete