Monday, February 16, 2009

Friendly match

Hoi..hai..

Semalam sabtu sepatutnya gua ada study group kat perpustakaan negara ngan geng management GMT, tp nak buat cane pg lg gua dah ada schedule p site visit kat pulau indah, port klang area pelabuhan barat. Tu dia jauh nun bak hang tp view menarik kawasan bumiputra walaupun hangat by tgh ari dah beress kami blk rmh sappada kat simpang trafik light pulau indah. Gua p satu family..family ceria la katakan anak aku la paling suka dpt p kobun...

Ptg ada perlawanan bolasepak persahabatan actually rematch previous kitorang klh dah kena bapa tah..??? Ni perlawanan diantara tempat keja lama gua UMFC vs Pemuda UMNO 18 Shah Alam. Venue home ground pdg CCM border sek 16 shah alam ngan pdg jawa puspakom. Keputusan klh lagi kena 4-1 gol d jaringkan oleh Ronaldo dr mesin Accorro. Yang paling best tu masa time main macam2 gelagat berlaku ada sorang player tu bermain posisi pertahanan nama d rahsiakan tgh dok stim nak clear ball tetiba caplass dan sebutan yg terkeluar tu "Allahuakbar". Dah team lawan usha pelik mesti depa ingat lawan team PAS hehehe..

Walau apapun so far gua main ngan team UMFC kitorang enjoy kalah citer lain nanti postmotem wakakaka... Takbir dan yg paling2 enjoy anak gua Zikry ngan 2 anak Basir Aiman n Alip la depa siap berguling kat atas rumput kering yg baru d mesin.

P/S:Tima kasih kat Lan(keeper), Pejal(sriker), Hisham(lastman), Mat lucut(winger) eh rame la ari tu yg mai ajak gua main. Gambor eeleerk..cha

No comments:

Post a Comment