Saturday, February 14, 2009

Koleksi..


Salam, Kulaan, Mabohai, Sawadekap, Nandre, Hola

First of all thanks to lovely wife yg banyak membantu menyiapkan blog ni. Idea dah lama mai tp banyak plak benda lain yg perlu d dulukan. Allhamdulillah syukur.

Thanks jugak to my kids Zikry n Damia yg tak henti2 memberi inspirasi tuk berkongsi minat...apa lagi klu bukan "bolasepak".

Gua d besarkan dengan bola cuma tak dpt / mungkin tak berapa berbakat utk jd pemain kebangsaan / kelab2 eropah..hehehe

Banyak gak kenangan berkait pasal bola tp gua nak mula ngan barangan koleksi yg masih aku simpan dan guna pakai sehingga ari ni.

Haaa...korang teka la ni kasut bola jenama apa model siri yg mana..???

Kasut ni adalah pemberian dr seorang sahabat d Media Network S/B iaitu En Azizan. First time pakai masa liga 9 sebelah anjuran Kelab sukan KKSB d padang PKNS Kelana Jaya, Selangor pada thn 2002 klu tak silap. Masa tu gua baru join MNSB tup..tup depa ada liga gua blasah ja... tp tuan punya kasut mengalami kecederaan terpaksa berehat panjang sehingga ka ari ni dr sukan bolasepak.

Amacam cantik tak..??? Takpa ada banyak lagi koleksi tguuu....

Wassalam, Adios brabuss...








No comments:

Post a Comment