Sunday, March 15, 2009

Gua, artis dan bola...

Wah..! ganteng2 sume.

Actualy foto ni amik masa tahun lepas, futsal anjuran PFM tuk production house, karyawan artis dan media.

Lokasi bermain kat Sport Planet Subang berdepan kedai makan tu.

Gua dapat la jemputan bermain mewakili pasukan Chealsea wakakaka... dak aih tuk pasukan PPFM sendiri.

Pemain ganteng dibarisi:

Berdiri dari kiri: Joker, Gua, Director Pensil dan Staf GB

Duduk dari kiri: Staf GB, Zul (X'abg ipar #$%^&*) dan Midon

p/s: staf GB tu gua dah lupa nama cane...jgn marah ha ???

Rame juga la artis, karyawan, budayawan, gunawan, isnawan dan cuma angkasawan ja tak di jemput sebab takda ruangan mengapung diri selain bola hehehe..

End of the league kitorang sekadar tempat ke- 3 dalam peringkat kumpulan so balik le awal.

Tournament bersama artis n media sebegini bukan la pertama kali bagi gua, previous semasa berkhidmat kat Kumpulan Karangkraf banyak juga gua involve.

Salah satu termasya yang paling best dan hapening gua tak ble lupa Festival Media Idola yang berlangsung kat Pahang tahun 2006.

Fuh..!!! time tu punya la rame celebriti lama dan baru sape tak terkira ramenya yang hadir n joint da event.

Gua biasa la asal sukan yang bulat2 tu la gua main apa lagi klu bukan bolasepak.

Hari pertama sape KKFC vs team Shazan Muda, kitorang menang tau..2 - 1. Diantara player yg bermain tuk Shazan Muda Zainal Abidin, Fandi Ahmad, V.Sundramorty eh..rame la otai2 star bolasepak teruja gua seketika jumpa idola.

Sok tu sebelah pagi mein ngan TV3, KKFC kena 2 - 1 dan selebriti yang Razi Ismail x player KL.

Sebelah petang mein ngan Kebudayaan Pahang ka..?? KKFC menang 4 - 0 dan selebriti yang gua kenal Yuzi Gila2 Remaja ngan Roy Azman.

Hari ketiga mein ngan ASTRO KKFC kalah 2 - 1 habis peluang nak main final kuar kat saluran RTM dan selebriti yang ada Felix dan Yazer AF dan beberapa pemain MyTeam.

KKFC pun ada selebriti gak Shamsurin - X'striker Melaka skang coach kat sana, Usop - X'pertahanan KL, Faizal pelakon suami Nana dan sorang lagi tu Nazim Din - midfield cum asst. coach X'player KL dan Negeri 9.

Yang paling2 best skali bila malam perasmian kitorang suma d sambut oleh D.Y.M Raja Muda Pahang dan Isteri YM Cik Puan Julita. Respect la kat depa ni Tiga2 mlm diorang turun pastu ramah ngan suma kata orang down to earth.

Walla wei... memori tu suma best ada la keratan akhbar gua simpan nengok la nanti gua scan gambaq tu.

Klu nak cite sapa artis/selebriti gua jumpa tak habis kat cni tetapi apa pun gua nak ucap tima kasih kat suma rakan seperjuangan semasa FMI Rosli - defend, Basir - striker, Azmi - defend kiri, Hisham - midfield, Lan - keeper, Pak Long - pengurus, Syawal - midfield, Lizard - defend, Lan - defend/Capt, Uda - kitman tak ble main tangan patah ehh..rame la KKFC saja yg p 2 bas.

Callo betei...

3 comments:

  1. ala poyos la...setakat men dgn artis apa ada hal...kalo men dengan ballack ka, anelka ka...ok gak

    ReplyDelete
  2. Wah...mantop la lu merasa mein ngan selebriti.

    Rrgards,

    Epit

    ReplyDelete
  3. kecohla...orang main dgn sultan,apa ada hal

    ReplyDelete