Tuesday, April 14, 2009

ALPHA LIPID & GO-KART

PROMOSI ALPHA LIPID D GO-KART

Jumaat 10 Apr - Ptg balik keja aku saja p litar USJ/Seafiled. Track ni biasanya guna tuk sukan drift setiap mlm mgu dan siangnya tuk sewa go-kart/sesi latihan dan tournament. Track ni pun pernah d guna tuk shooting citer impak maksima. Ada scene drift ngan race go-kart siap sape Putrajaya jgn tak caya..???

Go-Kart team Tony Kart

Yang ni rega bole tahan siap gear tu agak2 bapa ble lari..???

Kebetulan aku ada member junior n senior yang keja sebagai pomen tuk team BHP under IRU 1 kat sini. Saja la aku tanya kot2 ari even ble bukak kaunter pertanyaan...hahaha open table just for create alert produk ALPHA LIPID. Feedback + dari Din - chief Pomen dia antokan port kat corner booth BHP cantik le tu ada la tempat berteduh sok ni FOC lagi.

Booth BHP ari sebelum sabtu selepas ujan

Booth BHP Qualified day amacam brann..???

Ha..ni la Chief Pomen BHP - Din yang banyak membantu dok usha pomen dia setting go-kart master dari Macau.

Din bersama rider BHP RON kategori junior

Kat bawah pokok Din tengah dok bg kata merangsang kat Siti Shakirah dan ayah dia, diani anak didik Din skang sponsor by PLUS n gambor bawah tu Shakirah NO 14 tgh Q tuk ujian masa pertama sambil pomen Sahar bagi jugak pesanan ko titik masa c Nabil NO 7.


Camni la sebelum nak masuk pit tuk ujian masa dan time susun atur kat dalam pit sebelum d lepaskan pada sesi ujian masa.


Persaingan hebat d selekoh pertama berkokok tu...screett.....heeet..heeet....
Mesti korang tercari-cari mana dia table produk ALPHA LIPID..???
Actually jumaat malam sabtu aku ada bincang2 pasal dapat tapak tuk promosi kat sini, tetapi d sebabkan terdapat masalah teknikal yang tak dapat d elakan pada hari saringan sabtu pagi aku hanya dapat sebarkan flyer kat keta2 selain simple brief kat orang perseorangan berkenaan kebaikan produk ni.
Petang kat jam 3 aku callo sebelum ujan nak p antar order barang ALPHA LIPID kat Segambut.
Keesokanyan ahad race day aku tak ble p sebabnya dah ada jemputan kenduri kahwin kat Sg Buloh dan trus ke Bestari Jaya menziarah atuk dan pakcik yang tak sihat.
Anywhere aku nak ucap berbanyak terima kasih kat Din yang banyak membantu tuk aku buka table kat track, tetapi apa kan daya kita hanya merancang tuhan yang menentukan. Begitu jugak buat Kojek best friend yang bersemangat sambil setting go-kart tuk Daim kategori Cadet.
All the best for both of U involve in. Jasamu d kenang bro.

Hari yang mengembirakan apabila CFC menang walaupun d saat2 akhir Bolton bangkit cuba memberi saingan. Thanks kat Lampard yang banyak membantu dan menjaringkan salah satu gol buat CFC dan menambah point fantasy football aku hehehe..
Bueno dias miyamor..

No comments:

Post a Comment