Tuesday, April 28, 2009

Lanjutan X'cdent

Yasalam..aku baru tahu daripada kakak kesayangan gua masa kat Media Network, mangsa kemalangan kat exit bulatan Kayangan tu rupanya ah soh kontrak kat Ultimate Print.



Dulu masa time aku jadi ala2 supervisor ada la aku berurusan ngan diorang ni sebabnya klu ada apa2 nak kena insert kat dalam majalah, diorang ni la yang buat. Haaa..mesti korang ingat mesin yang buat sumakan...

Laju depa ni buat klu kena majalah Keluarga / Remaja Klang Valley ja dah berpuluh ribu naskah. Siap ja print, bind trus pass kat depa ni insert, aku la monitor area mana nak collect dulu ngan kuantiti.



Tu cita dulu dalam kenangan....hikayat penuh ranjau ceewahhh..!!!







Anywhere drive carefully, don't drink n drive last not least fast Ur seat belt dude...remember the person which love u haa..



p/s: Media Network & Ultimate Print anak syarikat kepada KUMPULAN KARANGKRAF

No comments:

Post a Comment