Friday, April 3, 2009

Debaran..

Sok merupakan hari yang akan menentukan perjalanan liku2 pencapaian aku sebagai pelajar..err blajar kuang..kuang..

Yup ! aku masih blajar dulu kini dan selamanya ingat la pada sepotong ayat "cari ilmu itu walaupun sehingga ke negeri China" dulu la la ni tak perlu kot p China suma ada d hujung jari anda..???

Sok grand final exam tuk jurusan pengurusan perniagaan yang aku amik.

Adalah hampir setahun setengah masa yang dihabiskan ngan kuliah, tesis macam2 ada.

First of all tima kasih aku pada wife yang tercinta yang mana memberi galakan dan dorongan tuk aku blajar lagi selain masa tuk fokus subjek ni.

Kat anak2 yang tak lekang d hati pun begitu juga sorry to said if sometime u are not alone..

Family dan rakan taulan tidak d lupakan tanpa kalian mungkin dah lama aku drop ja blajar.

Apa lagi lets finish what it's begin..pray to god for blessing at all what had done and same to other related.

Doakan kejayaan tuk ku demi hari esok....mmmuuuaaahhhh

6 comments:

  1. Steady la...Epit

    ReplyDelete
  2. Epit; Yela ni tengah dok steady on course 360..Capt

    ReplyDelete
  3. Try hard or sumtg like gud luck la... anda maukan lebih kepastian? tanya alang omi.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Piqah; Nape tanya omi dia online ka..???

    ReplyDelete