Saturday, April 18, 2009

VIVA...

PRESENTATION VIVA


pasangan ideal..


Syukur lega dah selesai suma sesi pengajian aku kat GMTT ari ni. Sekejap ja masa berlalu dah habis 4 semester.

kugiran ada band..tgh bandor
Tadi adalah hari yang cukup mendebarkan buat aku dan kengkawan sekursus Din, Rosli, Yuz, Naz, Tina, Nurul, Amir, Ezarul & Fiza. Mana taknya nak kena present projek paper kat lectcure...pergh ntah bapa kali air kecil sampe takda apa nak buang pun buat2 ja kuar nak kasi reda debaran.

lagi kugiran tgh bandor..

Aku cam biasa suma keja tugasan last minit baru bole siapkan klu tak dok kelewak2 ntah mana hala. Mungkin jugak bila kena last minit lagi mencabar kot buat tugasan..fuhhh



Anyway pasni aku dah bole fokus kat rumah ngan family, keja opis, g ngeteh, main bola dan yang paling penting assist wife yang comel run business ALPHA LIPID. At least dapat bantu mereka yang memerlukan disamping jadikan income part time.



Syukur alhamdulillah kepada tuhan yang membantu aku untuk meneruskan sesi pembelajaran dari tahun lepas sehingga hari ni. Suma ahli kuarga yang memahami dan kengkawan yang memberi galakan aku habiskan belajar. Tenaga pengajar juga tidak kurang membantu selain melayan kerenah kami.

Syukur juga dalam masa kesibukan aku sebagai pelajar masih sempat juga buat jualan ALPHA LIPID pemakanan kesihatan lengkap pada Azhar, Hamshul dan Zaidi dengan rega kengkawan ja asalkan depa sihat menikmati ALPHA LIPID. Selebihnya aku bagi info produk, kebaikan produk, pengunaan produk dan cabang bisness kepada mereka yang berminat.

2 comments:

  1. S.Yanaz said;
    Nnt gua link blog lu...
    Dah kaye nih jgn lupakan gua ekk...uhukuhuk.

    ReplyDelete
  2. S.Yanaz: Insyallah tak lupa nape lama tak mai Mahbub ?

    ReplyDelete