Wednesday, April 1, 2009

April Fool day...

Aaarghh...terkena suak ayam btol..
Dolu2 masa zaman sekolah menengah time tu banyak le geng yang suka dajal kengkawan..
Mana nak tau salah sorang mangsa tu aku...??
Pagi cam biasa bangun ngan semangat kejora selepas panggilan terakhir dari Mak aku yang mengatakan dah jam 9 cuti ka ari ni ?? Haaa..cuti apa plak baru bapa ari sekolah..konfius
Leks lama ckit minda dah beroperasi baru aku tau mak aku guna trik baru nak suh bangun pagi p sekolah.
Tanpa berlengah trus aku bersiap mandi sabun..d bilik mandi, solat subuh dulu baru p tgu "GBS".
Ceria abis muka suma ni nak g sekolah cam gaya nak p amik gaji la plak..!!
Sape je usha kaum ada leks lagi borak dulu klu dulu tak cita gusti bola ??
Cukup time memasing masuk klas ngan haluan dan tanga yang berlainan..
Tup..tup.. setiba kat meja ada orang tinggal present pepagi yang gelap, aku belek le dulu mana tau orang lain punya..
Kat kotak tu tertera nama aku bukan dia hahaha dengan pesanan pecah kaca pecah gelas sudah pecah consider sold....siap suh aku buka kat rumah lagi dari insan yang meminati mu aachhoohh...
Yela aku pun simpan ikut kata penaja, lambat la plak aku rasa masa blajar ari tu..jam rosak ka apa ni..???
Cukup time loceng berdering aku pun calo kebetulan takda koku ptg ble trus balik yeehaa..
Kat rumah berdebar - debar gak aku nak buka kotak present walaupun b'day aku lambat lagi tapi dah peminat bagi hantam ja la.
Buka layer pertama ada la catatan kat situ kurang 0.9 saat. Aku buka pembalut kedua ada juga catitan teruskan mencuba. Layer ke - 3 mesej jangan berlengah lagi. Layer seterusnya anda semakin hampir. Pada setiap layer yang buka kotak akan mengecil dan trus mengecil dengan pelabagai kata2 yang merangsang. Ni btol2 menguji kesabaran aku klu bulan posa ni konsider d bolehkan makan wakakaka..
Akhir skali kotak hanya sebesar saiz kotak stapler bullet basar tak..?? Ni besar punya siut nak marah tak boleh peminat yang bagi pastu tak tau siapa plak. Dengan rasa rela tawar aku pun buka la kotak yang terlast..jeng..jeng..kuang..kuang..ada sekeping nota halus tulisannya mengatakan anda baru sahaja memenangi percutian 3 hari 7 malam d Zoo Taiping bersempena 1 April, day of april fool deyy...
Cane ni patut marah ka ?? Hangin tahap gaban masa tu takda dewa menyingap..takpa..takpa..that days is yours wait la until once upon time in China i be back !!!



Carpoll, swimingpoll, langsir rompol2 asap berkepol-kepol chow...

4 comments:

  1. Lu kena bro..??? Bpa banyak kali terkena la lu..??? Epit

    ReplyDelete
  2. peminat lu yg mana satu tu??

    ReplyDelete
  3. Epit; Nak buat mcm mana dah ari gua "abg dol redha" har..har..

    ReplyDelete