Friday, June 5, 2009

Jusco n Bangla/Siam

Petang tadi balik kerja tapi lewat sikit wife ngan anak2 pun sama baru sampe balik dari kerja gak..
Sebabnya Boss aku dari Indon ada turun sat kat sini sebabnya nak kena attend meeting tender 2nd half, pastu trus nak balik Jakarta semula ahad balik sini lagi. So dia minta tolong aku park V6 Dodge dia kat porch sesapa yang kosong selama peninggalan dia ke Indon. Aku plak lupa sok aku cuti dah amik kunci suma dia dah p meeting baru la dok teringat adehh..
4.30 ptg bila rame dah balik aku pun masukan V6 dia kat parking yang berbumbung trus pass kunci kat pak guard ngan pesanan nanti ahad Bapak amik kunci hehehe..
Dah sampe kat rumah wife teringat nak p beli barang runcit2 (ayat adreen) dan tanpa dok kelewaq2 kami JJ Puchong jemu dah p JJ Sunway blakang rumah ja..

Selepas melaluai beberapa kesesakan lalulintas berpandu info trafik d radio kitorang sampe ngan selamat JJ Puchong. Park paling hampir d cari klu takda guard mau ja aku park kat pintu sliding tu...
Round2 atas bawah sehingga wife suma dah ok baru kitorang beransur ke tempat lein, tapi sebelum tu anak2 ngan wife kata dah larpaq. Apa lagi jom kita melintas...apa dia ni ???
Maleh nak kuar kami booh ja selera JJ kat foodcourt dia, boleh la ada gak beberapa pilihan masakan dan minuman.
Aku ngan wife dah aim kedai Thai dari jauh dapur dia berasap tak ingat..anak2 plak cam biasa nasi yang berunsurkan ayam + kayaball.
Aku p suma kaunter berkenaan tuk order ngan bayaran.
Setiba kat kaunter selera Thai aku pelik erk..!!! yang dok berasap kat dapur tu para chef dia mat bangla klu yang dulunya "baru lama hijau merah" kat stesen minyak skang dah jadi chef.

Hebat JJ ni train mat siam dari bangla..??? Siap pesanan hidangan dia 100% stail siam cane..???

aku punya da..


wife aku order..

ni pesanan anak2 selain nasi ayam

Urkk..allhamdulillah dah siap makan masih ada masa lagi klu nak merendek kat dalam JJ lagi, tapi apakan daya ada pesanan barang bukan susu kali tempahan baju plak yang perlu d penuhi kat Bangsar al-maklum musim2 majlis kahwin ni biar "vouge" trus ja kitorang check out dari JJ tu..adiooss




No comments:

Post a Comment