Tuesday, June 23, 2009

Peluang Menjadi Usahawan

Pergh..!!! Tajuk ja dah mengerikan. Cane ada brannn ???
Tak mustahil beb cabang perniagaan ni luas kena plak ngan kemajuaan teknologi masa kini sesiapa pun boleh bergelar USAHAWAN.
Jurang perantaraan semakin kecil dan semua d hujung jari anda.

Soalan lazim nak mula / join perniagaan ??

1. Modal
Intro ja yang bab ni suma mula menconggak cukup ka ??? Actually tak suma perniagaan memerlukan modal yang besar dan ini bergantung kepada jenis perniagaan yang ingin di ceburi.

Contoh :
ALPHA LIPID ngan moto "Mulakan hari anda dengan sarapan yang berkhasiat".

Harga setin 450g RM180, tapi bila kata jadi ahli dengan belian 3 tin ngan harga RM450 bermakna setin berharga RM150. Ngan 3 tin 1 anda guna dan lagi dua anda promote kat family / kengkawan ngan harga RM180 seperti harga pasaran.

Dan bila kata berminat untuk membuat part time income sasaran sebagai supervisor yang diperlukan seumur hidup jualan sebanyak 30 tin dalam masa sebulan. Jumlah perlu dibayar untuk 30 tin RM4500, tetapi anda tak perlu pun kuar RM4500 tu sebederap.

Macam mana ??? Ha !! kami pump dulu barang anda promote dan jualkan berdasarkan permintaan yang anda terima. Anda cuma perlu kembalikan RM150 sahaja kepada kami sebab itu modal kami dan lebih dari harga jualan anda punya amacam ???

Sistem ni kami akan bantu sehingga anda berjaya menjadi manager dan mampu membentuk kumpulan yang mempunyai beberapa ahli pelapis dan income pada masa tu sekitar 4 angka / 5 angka setiap bulan.

Susah..malu...emm !!!

Contoh 2 :
Bermodalkan RM50 anda mendaftar di http://www.igetworld.com/Komeng55

Cara sangat mudah dengan hanya mendaftar dan mempunyai ID site sendiri, buat bayaran kepada upline dan setelah pengesahan diberikan anda dah boleh mula beroperasi dengan hanya mempromosikan site anda kepada sesiapa sahaja melalui internet / sms / papan iklan.

Cara beroperasi sangat sesuai kepada yang meminati pesen perniagaan yang tidur2, tetapi adalah lebih baik sekiranya anda sebarkan dulu site anda sebelum tidur2.

Jangan tak caya sistem ni mampu menjana income sehari lebih kurang RM700 dan boleh mencecah sehingga min RM50K. Amacam berbaloi..baloi...

Tiada had sasaran kemasukan daftar - bayar - promote tu ja !!!

Program sebegini boleh di jadikan sebagai platform untuk anda menceburi kepada program yang lebih besar tetapi jangan lupa diri K.

Terus terang la aku katakan program ni memang menjadi setiap hari ada sahaja kemasukan baru dan buktinya sila lihat pada sebeleh kiri site apabila anda klik add di atas.

Nak tips menjana income dengan lebeh pantas dan tanpa had kena daftar dulu...

2. Produk
Haah..!! nak join mesti tau apa produk ye tak ??

Korang jangan le main sarbu join ja check dulu dan kenal pasti usha ngan kengkawan / site ( jika ada ). Rasa kenyataan diberi benar belaka baru menceburkan diri klu tak nanti naya ja cane ???

Contoh:
Susu ALPHA LIPID

Sebut ja nama susu ajaib / susu pid..pid.. atau apa saja kebanyakan orang dah tahu.

Produk merupakan supliment kepada kesihatan bukanya ubatan. Mudah untuk digunakan dan ada pengesahan HALAL yang disahkan.

Cara pengunaan juga sangat mudah seperti menyediakan susu anak dan cuma bezanya bancuhan tidak menggunakan air panas / suam kerana dikhuatiri akan mematikan zat2 terkandung pada susu.

Paling penting produk ni bukan sahaja menumpukan mereka yang mempunyai masalah kesihatan malah mereka yang sihat juga boleh guna.

Contoh 2 :
http://www.igetworld.com/Komeng55

Yang ni merupakan program e-book yang mana ia beroperasi secara otomatik seperti yang telah diprogramkan.

Seperti yang anda sedia maklum untuk memperolehi e-book yang disebarkan anda perlu membayar sekitar RM250 dan baru la anda plak yang beroperasi.

Tatacara yang sama mempromosikan site.

Dengan kos yang rendah sudah tentu risiko kerugian yang dialami juga rendah. Itu pun klu anda tidur trus pengsan tetapi masih lagi boleh dapat income apabila limpahan dari upline menurun kepada anda.

Lagi satu program ke arah menjadi USAHAWAN. Bagi korang yang suka ngan repair2 terutamanya handphone pergi la amik kursus kat GMTT. Modal permulaan RM600 ja tak rugi pun dalam masa guna boleh repair gak kengkawan punya / mungkin korang boleh buat pesen special delivery g amik dan hantar selepas tamat latihan.
Lagi info klik: http://www.gmtt.net.my


Pekara2 lain akan dibincangkan kemudian sebabnya dah ada customer call nak stok susu.
So izikan ambo undurkan diri sehingga perbincanggan berikutnya.

Chow sin chi..

No comments:

Post a Comment