Wednesday, May 13, 2009

Bila Korang Dah Senang..

Aduh..!!! Ramalan media elektronik mengatakan musim panas berterusan sehingga Sep aramak..??? Kot la sampe Sep kang Tuhan xtend cane..??? Bumi semakin teruk d kerjain oleh angkara manusia yang *&^%$@???

Mgu ni aku ngan wife start lagi ronda2 deliver susu ngan bagi info table talk kat maplay siap ngan anak2 aku pun kena getah sian pengsan 2 - 2 kat dalam keta.

MLM camni la mana ble tunggu ja baek renda2 kena teh tarik best woah..!!!

Ni bila customer awal dah mula repeat order aku ngan wife dah seronok. Allhamdulillah depa sendiri pun dah mula war - warkan ALPHA LIPID pada kejiranan mereka syukur.

Sian gak kat wife aku, pepagi dah bangun siapkan anak2 ke sekolah 3C, pastu settlekan urusan rumah, pastu g opis Enche Na1 nunn kat Bt Caves klu takda jumpa client / ke lain hahaha...

Kang dalam masa yang sama dia nak p amik stok tudung la, antar susu fuih..wife aku memang sibuk tapi tabah orangnya tapi mudah lembut hati.

Klu mana2 yang tak kenal mesti ingat dia garang woah..tapi aku sunyi klu tak kena pot pet pot pet !!

Aku machai ja masuk jam 8 pagi 4.30 ptg balik Isnin - Jumaat tu la rutin makan gaji, bila le nak melepak kat rumah antar anak2 p sekolah sambil tu antar susu ja..hehehe ???

Banyak dah MLM aku p bukan tak baguih tapi suma nak kena dulukan modal cane..???

Hujung minggu ni petang Sabtu ada perlawanan persahabatan team Dol2 Chak FC mein ngan Sri Manja FC kat padang CCM Shah Alam player kebanyakan agen ALPHA LIPID. Mai la korang banyak masa cam kitorang hahaha..

No comments:

Post a Comment