Sunday, May 17, 2009

Lanjutan Hari Ibu

10 May, Tasik Perdana
Lepas ja kenduri aqiqah kat Wangsa Maju kami suma family BT19 Ayer Tawar, Perak berhimpun d Tasik Perdana bagi meraikan Hari Ibu.
Persiapan yang ala carte d sediakan oleh Kakak2 Ipar d Segambut dan Gombak manakala wife buat mix sayuran apa ke namanya...???
Cam biasa aku ngan muda mudi p awal ricky reserve port tuk majlis yang bakal meriah wahh..!!!


Ni la kemeriahan yang d jangka apabila terhimpunya 4 keluarga BT 19 dan malangnya hidangan telah melindung Ibu Mertuaku...baru 4 family ja tu.!!!


Mertua dan 3 anak2 yang berada d Key Eell termasuk wife aku...

Ni pula sesi mengira kura2..hahaha ( Zikry n Adila )

Setelah selelsai dan puas majlis pecah tanah, sukaneka dan sebagainya operasi mengemas "kitabo mulaq" yang d dahului oleh Amirul hehehe...

Sepekara yang menarik boleh d katakan suma ahli keluarga sudah minum susu ALPHA LIPID dan masih menggunakannya sebagai hidangan minuman sarapan pagi.

Anywhere thanks to all yang susah2 menyediakan segala keperluan bagi majlis berlangsung dengan lancar dan meriah. Well to muda mudis generation family BT19 kalian pun best of bestsess hahaha..

Kepada ahli keluarga yang tidak dapat menghadirkan diri dek kerana kejauhan jangan berkecil hati next gathering akan d beritahu kelak...

p/s: All photos by Irah Beko eerk..

4 comments:

  1. paksu, brape results?? hehehe...

    ReplyDelete
  2. 2irah;Syukur alhamdulillah x ni pun flat tp bkn 4 total 3 suma lega...
    Irah nape tak ble thru ko punya blog ???

    ReplyDelete
  3. nape plak tak bleh...? meh sini email paksu.

    ReplyDelete
  4. 2irah;email paksu aku_aelim@yahoo.com

    ReplyDelete