Tuesday, May 5, 2009

Champion League - Semi Final

Liga juara2 kembali lagi tahun ni...fuhh peringkat separuh akhir masih lagi d kuasai oleh kelab2 liga Inggeris EPL dan salah satunya kelab kegemaran aku le....







Pertemuan pusingan ke-2 sok pagi ManU yang berbekal 1 gol akan bertandang ke stadium Emirate. Walaupun dengan kesibukan jadual perlawanan yang padat persedian kedua - dua pasukan sangat mantap dari jentera serangan sehingga bahagian pertahanan yang mengawal dari bolos saja gawang itu....



Well !! walaupun ManU yang sudah berbekal 1 gol blom pasti akan layak ke peringkat akhir..hehehehe dan sudah pasti The Gunner akan mengasak kubu pertahanan ManU sehingga benar2 kemenangan d perolehi.



Tetapi perlu d ingat juga nadi pengerak dan serangan ManU perlu d awasi dengan hanya sedikit kealpaan gawang gol Arsenal pasti mampu d bolosi lagi..cane ???





Pagi hari berikutnya The Blues akan menjadi tuan rumah kepada kelab liga Spain The Catalan. Kedua - dua pasukan masih lagi terikat tanpa jaringan ketika perlawanan d NouCamp tempoh hari btol ka spell ??


Berdasarkan statistik perlawanan terkini yang konsisten kedua - dua pasukan sudah pasti perlwanan penentuan ini akan menjadi lebih menarik.


Perhatian sudah pasti tertumpu kepada dua nadi pengerak utama pasukan iaitu Messi dan Lampard. Kepantasan bertindak dan merancang akan menentukan corak permainan bersama pemain2 lain.


Harapan Chelsea dapat mengulangi sejarah pertemuan sebelum ini dengan permainan yang menarik dan melangkah ke perlawanan akhir mmmuuuaaahhhh....









Apa pun keputusan adalah ketentuan dan adat setiap perlawanan yang penting kepada peminat sukan bolasepak anda enjoyyy...yeehaa !!!



p/s: Macam mana dan jangan lupa makanan sarapan kesihatan yang lengkap susu ALPHA LIPID bila nak order ?? Badan nak pakai lama wok..!!!!



4 comments:

  1. Yeela..en adreen masa terlalu mencemburui Chelsea "That is Foot ball" !!

    ReplyDelete
  2. huhuhu sbor pak su chelsea kalah..
    taon dpn cba lgi ek... hihihi..
    hidup MU!!!!

    ReplyDelete
  3. Tu la Kyna kena tgu lagi setahun...humm !!!

    ReplyDelete