Sunday, May 10, 2009

Hari Ibu...

Huhuhu...Oh ! Ibu/Mak/Bonda/Umi/Mama apa lagi panggilan yang seangkatanya..???

Selama hari ni aku tak pernah meraikannya..kenapa erk ???

Tadi petang aku pun bawa la wife ngan anak2 p makan malam kat area TTDI Jaya, Shah Alam bukan kedai Geng Upin & Ipin yang sangat2 d gemari anak2 aku..hahaha

Kitorang p makan kat Geylang Kopitiam bersebelahan Baiduri Auto tempat aku beli keta Wira EVO 567 .

Not so bad interior kedai ok ada pesen2, hidangan / masakan sedap n murah pastu siap ada live show dari uncle OKU penglihatan lagu lama2 layaaannnn..

Ni kira p celebrate la wife cum ibu kepada anak2 aku bersempena hari Ibu.

Lepas makan kena dalam RM49.90 untu 4 orang makan wokey sangat la tu tapi wife aku yang payung cane...hahaha

Buat Ibuku Hjh Arbaiah bt Hj Ahmad dan Ibu mertua Hjh Marhana bt Olong Abd Majid yang tercinta lagi d sayangi dan kasihi "SELAMAT HARI IBU"..YEEHAA

Anyway kepada seluruh ibu2 yang lein walau d mana jua anda berada "SELAMAT HARI IBU" tanpa kamu siapa la kami ini mmuuuaaahhhh...



p/s: Ni la masa terbaik tuk korang menghadiakan susu ALPHA LIPID tuk mengantikan KOLOSTROM daripada IBU yang mana korang dah blasah masa kecik.

No comments:

Post a Comment