Monday, May 25, 2009

ULANG TAHUN KE-7

Minggu yang penuh xtvt seperti minggu2 sebelumnya..hehehe

Banyak nak citer tapi masa yang berlalu begitu pantas bagai mencemburui catitanku..wahhh!!

Jumaat malam cam biasa ngeteh kat Mahbub Lucky Garden, Bangsar balik hampir jam 3pg.

Sabtu awal pagi dah ke Port Klang ada pertandingan memancing opis kat kolam Sea Lion no-2 dapat la belanak 1 udang 5 pastu putus hampeh...

Petang dah ke Bagan Lalang makan seafood kat Senandung Malam bersama 3 family yang lain team ALPHA LIPID sempat le aku sangkutkan flyers kat keta2 yang parking makan hahaha..

Ahad pagi kemas rumah lebih kurang trus p Puchong rumah family ada Gathering majlis kesyukuran n b'day Abah n Haikal..ulang tahun ke berapa erk...???

Petang ada majlis gathering gak penubuhan Pasukan Nusantara bersempena 25 tahun cam TV3 erkk.. yang kini telah mempunyai sehingga 5 generasi terlibat, pastu ada la makan2 tapi aku tak turun sebab ada projek baik ngan anak n anak2 buah..

Malam dah letih awal suma tidoq mana taknya kat rumah Puchong lapang bole main bola, berkubang dalam pool getah, mein layang2 pastu repeat makan urkk..

Isnin p keja wife penat lagi so aku antar anak ( Zikry n Damia) ke 3C awal depa sampe...

Diam tak diam aku hampir terlupa rupanya ari ni anivesary perkahwinan aku yang ke-7 err..!!

Fuih !! cepat btol masa berlalu rasa baru seperti semalam berkenalan ngan wife aku. Banyak perkara yang dah kami berdua lalui bersama susah - senang, suka - duka bak kata pepatah asam garam kehidupan berumah tangga..

Takda rahsia tuk mengekalkan jalinan perhubungan berkeluarga jujur, ikhlas, bersabar, berkorban, ikhtiar dan senantiasa berusaha memenuhi permintaan wife yang tercinta.

Wuuaaaahhh..ngantuk mungkin dek kerna cuaca yang suram / kerna depa suma dah lena ..mana bleh

Setelah 7 tahun usia perkahwinan aku, akhirnya katil kayu yang d beli masa mula mendirikan rumah tangga akhirnya patah dek kerna anak2 yang suka menyanyi dan melompat yang kononya stage bagi mereka...hemm nak buat cane buang ja la wife pun kata takpa dengan raut wajah senyum2 tawaq...aku pun takda plan nak repair maleh mood eerlak

EPL pun dah abis so hujung minggu dah tak kalut nak dok depan tv bole le aku all out promote ALPHA LIPID d hujung minggu plak..hehehehe

Skang pun bila dah iklankan kat paper Sinar Harian ada juga le yang telefon/sms bertanya tentang ALPHA LIPID, even aku ada email gak kat kengkawan minta tolong sebarkan tq.

Susu..susu..mari..mari..jadi sihat

4 comments:

  1. Wehhh Lim, hg p Bagan Lalang dgn sapaaa...

    ReplyDelete
  2. ohoooo epy vltine day to paksu n maksu.. apa g paksu, tunjukkan ksh syg anda dgn mghadiahkan sebuah katil baru smpena hr bhgia ini..

    ReplyDelete
  3. 2angahpikah; tenkiu..la ni tidoq pesen Jopun hahaha..

    ReplyDelete
  4. 2s.yanaz; ada la rahsia hehehe..

    ReplyDelete