Thursday, May 7, 2009

Goodbye Rome...


Apa punya caplas le mein dok bertahan - tahan dapat gol sebiji awal minit pastu sesekali dapat peluang d persia- siakan dah hujung - hujung masa perlawanan masa tambahan lagi bolosss gak akhirnya hampeh menyingap tol aku...heeeiiyy

Tu la dia bola sepak..???

Kekadang aku nengok segelintir tu cakap je semudah bermain..konfius ???

P la mana pun kaki bola / bukan klu part revision setiap perlawanan hebat kalah ulasan Hasbulah Awang / Rahim Razali.

Memang le idea depa ni hebat2 siap percaturan depa ni mengalahkan Cappelo...!!!

Aku k je dah kalah patut ka tak patut adat perlawanan ni bukan hindi kia he..??

Ni nak habaq sesapa nak p Rome nonton Final Champ League ( 27 May ManU vs Barca ) siap penerbangan , tiket entry stadium ngan peginapan 7d9n ble mai jumpa aku tapi lepas abis korang jual 30 tin susu kesihatan ALPHA LIPID..brannn ????

Duit tu aku nak buat beli player, kit man ngan coach set up Team Dol2 Chak masuk liga JKK hujung tahun ni sapa nak join...???

2 comments:

  1. yang lepas 2 lepas..jersi kuning i2 dah kena mandrem la..

    ReplyDelete
  2. Baeek En Adreen..anyway thanks for that JC mandreem pun i like wear it..
    Jd tak nak p ROME ???

    ReplyDelete