Friday, May 15, 2009

RESULT...

Fuihh...!! Hari2 yang mendebarkan semakin hampir apa arr..???

Ni la final exam aku le...kengkawan terutamany c YUZ dah p check ngan GMTT bila bole amik result ?? Bukan result TOTO / kedai 3 pintu seangkatan clampess..

Ref:Yuz dia call staff GMTT Kak Bashirah result tengah dok sorting mungkin Sabtu ni dah ble g amik suma tunggu la panggilan misteri..???

Cantik le tu ble aku pass HCPP c Rosli, Saidin, Yuz, Ady, Tina, Naz, Fiza ngan Ezarul yang masih blom aku serahkan pada korang hehehe..

So sesapa yang rerasa nak nengok sample Projek Paper kitorang ni ble le bagi tau nanti aku forwardkan filenye..yee

Hmm..aku berdoa pada Tuhan biar la keputusan yang d perolehi suma akan mengembirakan hati masing2 selain insan2 yang telah berkorban selama ini insyallah.

Berita ALPHA LIPID

Rakan sekerja berlainan jabatan Enche Azhar merupakan d antara customer awal dia ni ada rekod sakit jantung dan setiap bulan akan pergi buat check up susulan.

Previous rekod buku rawatan 190/110 bacaan denyutan jantung atas dan bawah.

Tapi semalam bacaan menunjukan denyutan jantung 130/80 perghhh..dan Doktor telah mengurangkan jenis ubat dan dos yang pernah d beri sebelum ni. Syukur Alhamdulillah barkat usaha dan ikhtiar selebihnya kuasa ALLAH.

Klu nak kompomkan cita ni ble call dia no hal...dan sekarang isteri Enche Azhar turut minum susu ALPHA LIPID cantikkkk...

Takpa2 la klu korang masih lagi nak tunggu, aku dah bagi tau terserah pada empunya body aarr..!!!

2 comments:

  1. Enche Pumasembilang,
    kalo result lu bestest Kak Tan nk kasik mende...
    Takkan hadiah 'susu' kot!
    Err, maksud gua ALPHA LIPID.

    *wink*

    ReplyDelete
  2. 2s.yanz;result suma flat mau kasi sampe flat wakakaka..kasi up lagi le position dok kat Ruby plak kot...emm cane ???

    ReplyDelete