Tuesday, May 12, 2009

PART TIME INCOME

Nak INCOME ????

Sapa tak nak woaa..?? kena plak cite nilai RM yang banyak dengan plan yang sangat mudah tak membebankan d samping membantu mereka yang memerlukan.

Memang susah nak mulakan sesuatu yang baru terutama bila nak citer sesuatu tak kira kepada sesiapa pun..

Eleh ! MLM takpa la, dah pernah join dulu, takda modal, takda masa, kena cari orang la itu la ini la beribu alasan d berikan.

Tetapi bila seseorang tu berjaya hanya dengan MLM baru ricky apa dia, macam mana la orang tu boleh berjaya dah merubah kehidupanya harianya.

Baru la nak kata kalau la aku join dulu...sorry to says dalam hidup ni mana ada kalau2 nak seribu daya tak nak bertahun dalih, alasanya nak kompomkan orang yang introduce tu berjaya..hehehe time tu baru nak mula boleh takda masalah kami tetap membantu jangan ngirau.

AKHBAR SINAR HARIAN 25 APR

Paparan akhbar ni menunjukan up line kitorang Pn Noni yang berjaya dengan semangat dan usaha yang gigih telah berjaya membawa pulangan yang d luar dugaan apabila terpilih d antara Level Ruby yang berjaya mencapai sasaran tin terkumpul berkumpulan. Ni masa royalti bulan Mar yang lepas a.k.a bonus terkumpul selain income bulanan dan royalti ni d adakan setiap 3 bulan. Maknanya setahun ada 4 kali bayaran royalti semua layak, so yang paling hampir bayaran royalti bulan Jul.
Berapa RM yang d perolehi korang close up la susunan PBB ( pitih berbeg beg ) tu...

Jangan ngirau suma yang join ALPHA LIPID berpeluang beroleh imbuhan asalkan ada kemahuan dan keinginan bersaing seiringan kami...walaahh

Sembang panjang pun tak guna tembak pun tak kena untuk maklumat lanjut hubunggi 012-6211821 set masa dan lokasi anda untuk janji temu 15 minit insyallah masa depan anda akan berubah.

No comments:

Post a Comment